Tisdag 17 augusti!

Igår var jag och Tommy vid graven. Vi hade tänkt prata med kyrkvaktmästaren om Hannas sten men vi orkade inte det! Vi  trodde att vi hade bearbetat biten med graven men det hade vi inte... Det var fruktansvärt jobbigt att vara där och pyssla om blommorna. Det går inte att beskriva känslan vi hade när vi satt där.. vi bröt ihop totalt!

När vi kom hem gick vi in i förrådet och fick se Hannas cykel. Jag vet inte varför men både jag och Tommy tycker det är jobbigt att se den, den står där röd och fin och Hanna var så glad och lycklig över den!

Som ett par räddande änglar kom Annsofi och Pär och hämtade den på eftermiddagen. Vi hade bett dem tidigare i somras om dem kunde hjälpa oss att sälja den och så dök dem bara upp och just igår. Det var som om dem hade känt att vi hade det jobbigt just då!!!

Tack kära goa vänner för att ni finns!!

På kvällen tog jag och Jacob en cykeltur till familjen Palmberg. Han var otroligt duktig, cyklade hela 6 km totalt. Det är alltid lika trevligt att träffa denna familj.

Vi får se vad som händer idag, en timme i taget!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gått igenom precis samma sak vet hur jobbigt det är, jag tänker på er då och då en stor bamsekram till er fina familj

2010-08-17 @ 12:50:29
Postat av: Anonym

Pauline, jag tänker så mycket på er.

Kram Maria

2010-08-17 @ 18:53:20
Postat av: Therese och Robban Comstedt

Vi tänker så mycket på er...

2010-08-17 @ 22:10:27
Postat av: Fam Stadigs

Vi tänker på er. Styrkekramar fr fam Stadigs

2010-08-18 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0