Saknad!

Hanna, jag undrar hur du har det? Sitter du på ett moln och vakar över oss? Rider du på en fin vit häst i vattenbrynet? Busar du med alla andra barn? Kramar du farmor?

Jag hoppas att det finns ett liv efter detta, att du nu leker och stojar med alla andra underbara människor som har lämnat oss!!

Jag saknar dig i oändlighet, ditt skratt, ditt humör, din busighet och framförallt dina kramar!!

Ingenting blir sig mera likt utan dig, jag saknar dig!!

Älskade ängel om du ändå var här!!!

Mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh kära familj, vad jag känner med er. Jag undrar också hur lilla Hanna har det. Jag vill tro att hon har det så bra hon kan och busar, skrattar och ger många kramar till sin farmor och alla andra som kommit efter Hanna pga.av denna hemska sjukdom. Jag har själv en nära som jag undrar över hur han har det om han ser oss osv. Tusen orka kramar

2010-08-27 @ 21:44:22
Postat av: Anonym

Hej. jag tängker på dig.kram anna.

2010-08-27 @ 22:07:20
Postat av: anna p

Hej!



Inatt hamnade jag här på din blogg mest av en slump. Har läst om vad ni har och vad ni går igenom. Gråtit i massor. Hjärtat gör ont.

Jag önskar er allt det finaste, att ni hittar frid i era hjärtan, styrka i varandra. Att ni alltid ska ha kärlek i era liv.

Må lilla Hanna vila i frid, söta ängel.

Tusen styrkekramar

/anna.

2010-08-28 @ 02:04:35
Postat av: Helena

Finner inga ord...... tänker på ER & Hanna bus allt som oftast!

Hon var unik & ni är unika!!

Massor av styrka, kramar & kärlek till ER

2010-08-28 @ 10:00:45
Postat av: Annika

Kram till er alla. Tänker mkt på er!

2010-08-28 @ 20:39:02
Postat av: Julia (Björken)

Tänker mycket på er och Hanna, men är övertygad om att hon har det bra där hon är nu.



Flyttade till Helsingborg för några dagar sedan för att börja studera och jag saknar skolan och barnen något otroligt. Många kramar, Julia.

2010-09-02 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0