Onsdag 11/8

Idag har det varit en otroligt jobbig dag!! Jag och Tommy har försökt att sortera Hannas leksaker....

Det är så otroligt jobbigt att behöva gå igenom dessa saker, varenda sak har sitt minne.....

Hannas kläder har vi lämnat till en av hennes bästa kompisar, hon bär dessa med en enorm stolthet och det känns otroligt skönt att vi kan glädja henne med detta.

Ikväll har Tommy och barnen varit på fotbollsmatch på Råsunda. Jag tror det var Sverige-Skottland som spelande. Jag själv åkte och träffade mina hundars uppfödare. Det var bra att få träffa Anne och Gunnar, vi skrattade och pratade om Hanna.

När någon sa att dem ville köpa en hund sa Hanna: Det är inga problem, åk till Anne så får ni en hund på en gång!!!

Våran hund Meja kom till oss på detta sätt. Vi passade henne när hon var en liten valp för att miljöträna henne. Hanna sa till Tommy på söndagsmorgonen: Pappa, kan inte vi ha kvar Meja hos oss, jag vet att hon hejar på Djurgården. Hon är hos oss idag våran lilla Meja!!!

Hanna min ängel! Jag saknar dig så oerhört mycket!!! Det går inte många minuter utan att jag tänker på dig! Jag hoppas att du har det bra där du är, och att du busar och skrattar som bara du kan. Jag älskar dig så!!!

Mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du Hannas närvaro?

När min pappa dog så visste jag att han var nära mig både under dagen och natten, det kändes så skönt och tryggt. Kramis från mig till dig!!!!!

2010-08-12 @ 13:31:21
Postat av: Camilla Norman

Tänker massor på er!!!

kram kram

Camilla

2010-08-13 @ 16:38:52
Postat av: Elvira Pellbrink

Hejhej , hoppas allt blit lungt snart .

Det är så himla synd att det här hände och vi sörjer med er!

Jag minns när jag var hos er , för drygt 3-4 år sen , och vi satt och åt middag , och Hanna lekte med min mat , GUD VAD JAG SAKNAR HENNE!

Ni elr du kanske inte minns mig , men jag minns er , och det kommer jag alltid att göra !

Kram Kram!

2010-08-14 @ 22:01:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0