Måndag 9 augusti!

Jag,  Louise  och Jacob har varit några dagar på Husarö. Min syster Bella och hennes familj har en liten stuga där.
Mormor och morfar var även där med oss.

Vi hade det mysigt och barnen lekte hela dagarna och kvällarna. Trots att jag var omgiven av min kära familj mådde jag tyvärr inte så bra där, saknaden var så stor efter Hanna och jag tycker inte riktigt om att lämna mitt hus och resten av familjen. Jag vill helst att vi ska vara tillsammans hela tiden....

Vi har börjat att renovera lite hemma.  För som det är just nu vill alla barnen sova i vårat sovrum och det blir lite trångt.

Vi har tapetserat om Hannas och Jacobs rum på ovanvåningen. Filip ska få det rummet och Jacob ska flytta ner till Filips gamla rum.

Lilla söta hjärtegull vad jag saknar dig!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jättemysigt att träffa er och Svantemarks igår.

Stor kram Anneli

2010-08-09 @ 17:52:50
Postat av: Mats, Helena & Ebba

Många tankar,

mycket kärlek,

och många stora varma kramar till ER från oss!

2010-08-09 @ 21:26:58
Postat av: Susanne Lindström

Många tankar till er och som mamma, åh vad jag känner med dig Pauline. Kram Susanne

2010-08-10 @ 15:38:09
Postat av: Vania

Jag tror jag kan säga att jag har tänkt på hela familjen precis varje dag och gör det fortfarande idag. Tänker på hur Ni klarar av att ett barn inte får leva med er och leka med andra barn som skulle vara naturligt. Men livet är inte lätt och framförallt inte i Er familj. Jag önskar att Ni får kraft att ni får en vardag som funkar och att det går framåt för er alla. Hanna lever kvar som just en ängel och n sol som sken och var ett glatt barn. Hon har det nog bra där hon är nu och det är nog så vi får tänka oss framöver. Tänker på er alla varje dag och önskar att jag kunde hjälpa till till det bättre men et är bara det lilla jag kan åstakomma med och det är tanken.

Kramar från

Vania (Paulins fd arbetskompis)

2010-08-10 @ 18:14:29
Postat av: Annelie T.

Skönt att höra ifrån dig igen!/kram

2010-08-11 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0