Måndag 16 augusti

Jag och Louise har varit hos våra vänner Bodil, Tomas, Matilda och Victor i Nässjö sedan i torsdags.

På fredagen åkte vi till Ullared, det var en önskan som Louise hade och det var en upplevelse att ha varit där!

Vi har blivit ordentligt ompysslade av familjen Lundström och det gick lättare med mina känslor denna gång. Vi har skrattat och gråtit om vart annat. Vi har pratat mycket om Hanna bland annat kommer Bodil och Tomas ihåg när hon skulle sova mellan dem en gång när vi var där och hälsade på och Hanna spydde ner hela deras säng. Hanna rullade även ner för deras trappa två gånger och bara skakade på sig efteråt.

Tack familjen Lundström för en trevlig helg!!

Idag har Louise åkt till Göteborg med min syster Rebecka. Dem ska hälsa på min andra syster Erica.

På måndag börjar Tommy jobba lite grann och verkligheten kryper närmare. Jag kommer försöka börja jobba den 1 september med en inskolning på 25 % i en vecka. Vi får se hur det går, jag är lite nervös inför det eftersom jag har blivit lite "folkskygg". Jag tycker att alla folk tittar så konstigt på mig!!!

Idag ska vi åka upp till graven för att se hur vi ska göra med gravsten. Det är även farmors födelsedag så det blir nog några fina blommor där också.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tänker på er varje dag.

Kram carolina o kalle (Rebeckas vänner)

2010-08-16 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0