25 augusti!

Igår var det minnesstund för Hanna i hennes klass. Jag var där en liten stund och det gick relativt bra. Barnen satt och ritade fina teckningar och jag fick frågan om hennes älsklingsfärg av en del barn. Det var ett bord med en bild på Hanna och dem hade tänt ett ljus för henne. Det var så fint!

Jag vet inte varför jag tvingar mig själv att besöka klassen, men det är nog en del i min bearbetning..

På eftermiddagen åkta jag till sjukhuset för att träffa all underbar personal på Q84. Det kändes så konstigt att gå fågelvägen och åka hissen upp utan Hanna. Men allt gick bra och det var så skönt att få prata med personalen om Hannas tid på sjukhuset! Alla kommer ihåg henne med ett leende på läpparna!

Det är så tomt utan dig Hanna, det går inte många minuter utan att jag tänker på dig! Jag älskar dig så mycket, min älskade fina lilla flicka! Varför har detta hänt oss?????


Kommentarer
Postat av: Lotta

Många kramar till dig Pauline,kan inte med ord beskriva hur mycket vi saknar Hanna...

/Lina, Thea, Lotta

2010-08-25 @ 09:25:31
Postat av: Catrin M

Går inte en dag utan att vi tänker på er!

2010-08-25 @ 09:52:49
Postat av: Anonym

Vilken jättefin bild på Hanna!! Tänker på er.

Kram Carolina.

2010-08-25 @ 11:23:54
Postat av: Fam Stadigs

Ni finns hela tiden i våra tankar!

2010-08-25 @ 11:44:13
Postat av: Marie

Ni är alltid välkomna till klassen, det vet du!

Det var så fint att du kom och att du kunde prata med barnen.

Vi i klassen tänker på er!

Många varma kramar fröken Marie

2010-08-25 @ 16:50:23
Postat av: Anonym

Hej jag är kusin till Tomas i Nässjö och jag läser er blogg dagligen och tänker på er massor! Kan ej förstå hur man tar sig igenom en sak som denna men ni är starka och hjälper andra människor som gå igenom samma sak som ni har gjort ! Det finns bara en sak att säga ....KRAM!!!!!

2010-08-25 @ 20:06:34
Postat av: Annelie T.

Såååå vacker bild!

2010-08-25 @ 21:03:21
Postat av: camilla JW

En underbar bild på en underbar liten flicka! Finaste Pauline, Tommy, Louise, Filip och Jacob, Ni finns i våra tankar.



många varma kramar från oss

2010-08-25 @ 21:06:30
URL: http://www.finastebob.se
Postat av: Camilla Norman

Tänker på er mest hela tiden!!! Ja de är såå orättvist

Hoppas vi kan ses snart.



varma kramar!!!

camilla o tjejerna

2010-08-25 @ 23:20:16
Postat av: Maria Sundberg

Tänker på er ofta. Vilken fin bild på Hanna :) Hör gärna av dig någon dag om du vill ta en lunch Pauline.

Kram Maria s

2010-08-26 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0