23 augusti!

I fredags var jag och Tommy på begravning. Vi tog farväl av Gustav som också kämpat i två långa år mot sin hemska sjukdom. Det var en otroligt fin begravning men alla minnen efter Hannas begravning kom upp och det var fruktansvärt jobbigt!!

Helgen har varit si så där. Det stora lyckan var att Louise kom hem efter en vecka i Göteborg. Nu är äntligen hela familjen samlad och det känns skönt.

Igår fick jag även två efterlängtade samtal av personer jag har tänkt mycket på och det kändes bra att få prata med er båda. Ni vet vilka ni är!!! Och jag tänker mycket på er!!!

Tommy har precis åkt till jobbet och han tyckte att det var helt ok. Jag känner att jag själv står och stampar på samma fläck just nu. Jag gråter mig till sömns varje kväll, jag vet inte riktigt varför detta kommer nu men någon gång kanske det kommer för alla som går igenom detta!!!

Idag är det upprop i skolan! Det är så hemskt att våran älskade Hanna aldrig ska få uppleva ett upprop igen och jag vet att alla i hennes klass kommer att sakna henne!!

Älskade Hanna, jag saknar dig så mycket!!! Det gör så ont i hela mig att du inte finns här hos oss!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Frykholm

Stora tankar och ännu större kramar, Alex

2010-08-23 @ 12:31:31
Postat av: Catrin M

Kunde inte sova inatt, somna nog vid tre tiden. tänker bara på er!

2010-08-23 @ 14:01:23
Postat av: Nanna, Skärgårdsstadsskolan

Tänkte på er fina Hanna idag på uppropet. Fortfarande svårt att förstå att livet kan vara så orättvist och grymt. Tänker på er dagligen!

2010-08-23 @ 20:16:37
Postat av: Camilla & Joel

Tänkte på Hanna idag när Felicia började i 1A och någon annan satt på Hannas plats.

I Hannas klass pratade Marie lite om Hanna och imorgon skall de ha en liten minnesstund för henne.

Det var många som saknade henne, berättade Joel.

Jag får ont i hela kroppen när jag tänker på vad ni går igenom.



Många kramar //

2010-08-23 @ 21:47:01
Postat av: Annika W

Tack för att en mycket stark stund när vi samtalade igår. Jag har tänkt och känt mycket sedan igår kväll!

2010-08-24 @ 08:34:25
Postat av: catrin

Tack för ett härligt samtal, det var så skönt att prata med dig och höra hur ni har det. Tack även för en underbar blomsterbukett, det värmer och får mig att tänka på våra änglar. Kramar Catrin

2010-08-24 @ 18:03:25
Postat av: Maria Edsparr

Tänker på er så mycket.

Stora kramar Maria

2010-08-24 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0