Söndag 4/4

Idag åkte jag och Hanna till Nynäshamn för att gratulera Annika som har uppnått det härliga åldern av 40 år. Det var kanonmysigt att träffa familjen Ryd.  Grattis ännu en gång Annika.

På vägen hem åkte vi förbi SABH för att byta näringsdropp och kolla medicinpumparna.

Imorgon ska vi fira min syster Erica som blir 31 år och hela familjen "Ahlberk" kommer att vara där.

SABH är helt underbara!! Dem kommer att komma till mormor och morfar för att byta näringsdropp, så att vi kan vara med på middagen.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: hannalindstroem.webblogg.se

Hej hela familjen Lindström

Vilka glädjande nyheter, snart är den stora bollen borta för gott, eller hur Hanna bus. GRATTIS till Erica som blir 31 år idag.

Nu är den andra kärringen så glad så glad. Åsa

2010-04-05 @ 14:39:17
Postat av: Annika Rydh

Jag kan bara säga att den bästa födelsedagspresenten jag fick, var att NI kom, då jag vet hur ni kämpar varje dag med att få vardagen att fungera från morgon till kväll. Hela familjen blev jätte glada och överaskade. Jossan hälsar till Hanna att nästa gång så kommer hon kittla dig så att du storknar, precis som du gjorde med henne. Tycker att ni är värdens bästa, och att ni är riktiga kämpar. Många Tusen KRAMAR Annika med familj.

2010-04-05 @ 18:08:44
Postat av: Erica

Tack för gratulationen Åsa!!



Erica

2010-04-07 @ 21:26:01
Postat av: Erica

Tack för gratulationen Åsa!!!



Erica

2010-04-07 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0