Jacob som "tjej"



Jag var bara tvungen att visa er denna bild. Jacob och Hanna klädde ut honom till tjej i Hannas gamla peruk. Han var alldeles överlycklig. Jag vet inte om han ser ut som en tjej eller "hårdrockare".

Annars lunkar livet på här hemma. Vi jobbar och står i!!! Hanna har gjort sin njurundersökning, vi får resultat den 8 oktober. Den 29 september är det hjärtundersökning och den 1 oktober är det lung och magnetröntgen.

Jag sover dåligt nu och drömmer om sjukhus, cancer och läkare... jag tror att det har att göra med den kommande röntgen. Det är bara att kämpa på!!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vilken snygging;))

Kämpa på ja....de är väll nåt ni kan;))

Tänker på er!!

Ringer till veckan...dax för en date va?!

Kraaamar till er alla;))

2009-09-25 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0