Torsdag 25/6

Nu är vi hemma efter några dagar på sjön. Vädret har varit kanon och vi har haft mycket trevligt sällskap. Igår blev vi lämnade då alla andra skulle vända hemåt och vi skulle vara kvar en dag till, men vilken dag!!! SOL OCH BAD och alldeles vindstilla.

Hanna mår kanonbra, men som alltid när vi är ute är det någon som ska skada sig och denna gång var det min tur. Skulle dyka från badbryggan men slog i trimplanen med tårna. Jag hade nog behövt besöka farbror doktor, men Tommy plåstrade om mig så fint och satte mig på en sten och där fick jag sitta resten av dagen och idag. Härligt men ont har det gjort både i tån och rumpa:)

Hanna avslutar sin kur på lördag och på tisdag den 30 juni skall vi göra hjärtröntgen (obligatoriskt).

Ha det gott Pauline

Kommentarer
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Men vännen....krya på dig! Åker ni ut i helgen? Kram på er alla från oss! Kram kram

2009-06-25 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0