Stort TACK!!!!

Detta är tillängnat mina arbetskamrater på Länsförsäkringar.

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blev för bidraget. Ni är helt underbara!!!!!

Vi ska försöka göra en liten skidresa och njuta av den kommande vårsolen och för en stund glömma bort varför vi är i Schweiz.

Tack ännu en gång och det värmer oerhört när man vet att det är så många som följer oss på denna eländiga resa.

Vi kommer tillbaka den 10 mars och då kommer jag upp med Hanna så får vi berätta om äventyret vi varit med om.

Stora kramar

Pauline


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hejsan

Vilken bra och rolig aktivitet med skidåkning. Det blir nog ett roligt avbrott.

All lycka till i Schweiz!!

Kram fr Kristine

2009-01-13 @ 16:05:32
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att läsa!!!

Något posetivt i all J--la sk-t!!!

Hoppas vi kan ses imorgon!!

kram till er!!

c o fam

2009-01-13 @ 23:34:14
Postat av: Elsa Stadigs

Hej Hanna! Hur mår du? Hoppas du får det bra i Schweiz, jag kommer att tänka på dig. Hör av dig när du kommer hem så kan vi leka. Ha det så härligt i skidbacken. Hoppas du kan åka.



Kram Elsa

Min familj hälsar till dig och din familj.

2009-01-14 @ 19:53:47
Postat av: Eric Weichler

Jag hoppas på det bästa för alla er.Nu får det vara nog med sjukdomar hos er.Hoppas att allt blir bra med Hanna och syskonen.

Ja just det Tommy jag fick just kicken från PP.Lyckans ost jag är.

Tack för allt och sköt om er nu

Eric

2009-01-15 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0