31/1 Engelberg, Schweiz

Thumbnail

På denna bild är vi på väg upp i carbinbanan, cirka 2075 meter högt. Det var lite läskigt, men när vi fick se att solen lös ovanför molnen blev vi glada.

Thumbnail


Ni som inte tror att solen sken, här är beviset, otroligt härligt!!!! Det har varit en händelserik dag. Jag och Tommy har mjölksyra i benen då vi haft Jacob i sele som åkt framför en av oss. Mycket tungt.. Hemfärden blev en lång pist på ca 1.2 mil otrolig känsla. Det var häftigt att först se solen och sedan låg det som ett molntäcke som vi åkte igenom och då blev det disigt på en gång.

Vi kan sammanfatta denna dag med ett ord. Kanonroligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hääärligt!!!Ni är ju sååå värda detta!!Mys o ta hand om varann!!

Själv har jag jobbat några nätter så jag ser fram

2009-01-31 @ 22:47:57
Postat av: Anonym

...emot sängen... ska nu snart lämna in min dator tror jag det skickar nämnligen iväg saker av egen maskin...därav brottet i meddelandet!!!

Hur som helst så får ni nu ta hand om er!!

Stora kramen från Camilla o familjen i hus 40.....:)

2009-01-31 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0