29/1 Christliche Schule Hochrhein i Waldshut!!!

Så heter skolan här i Waldshut. Idag var jag med Filip och Louise där. Vi träffade rektorn som visade oss schemat och vi pratade om hur barnen kände inför detta. Han berättade att det har gått ut ett hembrev till alla föräldrar i skolan och talat om att dom skall få två stycken nya elever ett tag.

Skolan ser väldigt positivt på detta och så gör även vi. Tänk er vilken utveckling för Filip och Louise!!!!

När vi pratat med rektorn kom läraren in för årskurs 6. Mycket trevlig kvinna, och barnen fattade tycke för henne. Vi följde med henne in i klassrummet, där möttes vi av 21 stycken elever som var mycket förväntansfulla. Vi satte oss i en ring och började ställa frågor till varandra.

Det gick så bra så jag lämnade dom där och när lektionen och rasten var slut kom Filip och Louise hem med ett leende på läpparna. Som det ser ut nu kommer dom att vara med på dom flesta lektionerna.

Strålningen för Hanna gick bra även idag. Hon somnade dock och Tommy fick väcka henne när strålarna hade en micropaus. Han väckte henne via en microfon som dom har in till rummet. Jacob var med Tommy och skötte sig utmärkt.

Nu har vi en liten lunchrast och så får vi se vad vi hittar på sen.

Ha det bra

Familjen Lindström

Kommentarer
Postat av: Kenny Dorén

Hej Hanna

Är bollen borta snart så du kan komma hem?

Hoppas det går bra.

Jag saknar dig i skolan och önskar att du kommer tillbaks till skolan snart.

Idag har vi varit och lekt vid kojorna det var roligt.Min handkompis jonna var ledig i dag så jag fick tur och hålla i en kille ,villiam.

kram kram från Kenny jag tycker du är snäll!!

P.S mamma vill att du ska ge Jacob en kram från henne.

2009-01-29 @ 18:20:03
Postat av: Anonym

Härligt att höra om skolan o att det går så bra!!!

Det värmer i blötkylan!!!=))

Ni är värda det typ såååååååå mycke baah!!!!

sköt om er!!!

kramen från oss på murklan 40



2009-01-30 @ 08:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0