26/1 På bättringsväg!!!

Idag var det dags för strålning igen. Jag och Hanna gick upp strax efter 06.00. Vi skall vara på PSI 07.45!!!
Jag vaknade kanonförkyld, kände inte ens smaken av kaffet och Hanna hade 39.5, men det vara bara att åka ändå.

När vi väl är där och jag talar om för läkarna att hon har feber så blir det undersökning. Som tur var så strålade dom ändå och sedan var vi tvugna att åka till sjukhuset i Zürich. Så hem och hämta Tommy och en sjuk Jacob, Filip och Louise fick stanna hemma då dom måste plugga!!!!

Det var som vi trodde med Hannas feber att den bara var "vanlig", så vi fick vända hem igen. Superskönt!!!!

Imorgon ska Filip och Louise gå till en tysk skola som ligger i närheten. Dom skall vara med på deras engelska lektioner. På onsdag åker vi till Zürich igen för då ska dom gå i Svenska Skolan där för att vara med på svenska lektionen. Det blir lärorikt för dom och jag beundrar dom för att dom vågar.

Vi börjar lite smått må lite bättre här och vi får hoppas att det håller i sig.

Kram på er

Pauline

Kommentarer
Postat av: Maria Sundberg

Hej på er.

vad ni kämpar... Vilken oflyt att ni blev så sjuka men skönt att ni är på bättringsvägen.

Simon frågar varje dag om jag hört något från er..om jag vet något om Hanna.

Lovade att gå in igår men hann verkligen inte..

Men nu kommer en jätte kram till er från oss. Vi tänker mycket på er.Hälsa alla så gott...speciellt Hanna som kämpar på så bra. kram från Maria. Simon och Marcus

2009-01-27 @ 14:35:28
Postat av: Gudrun Hansson

Hej Hanna!

Har läst eran blogg och sett att ni kommit fram och installerat er. Trist att ni alla skulle bli så sjuka i influensa!

Här på lekterapin är det ungefär som vanligt. Just nu har det varit en teater här som var ganska rolig.

Har de några teaterbesök på lekterapin i Zürich tror du?

Vad roligt att ni kan åka skidor?

Vad kan man mer göra för kul där?

Nu skall jag upp till 84:an en sväng och spela WII, vet du vad det är för spel? Dina syskon vet säkert annars. Jättekul är det.

Ha det så bra ni kan.

En jättestor kram från mig och de andra på lekterapin.

Hälsningar förstås till mamma, pappa o dina syskon.

Gudrun





2009-01-28 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0