19/1 Det blev åka av!!!!!!

   På bilden ser ni Filip och Louise som gör sina läxor!!! (Snygg soffa, det är grön galon/plast på sittdynorna:))

Idag bar det iväg till backen. I Waldshut regnade det när vi satte oss i bilen 09.00, men desto längre vi kom upp längs dem slingriga vägarna desto mer snö föll det.

Väl framma i Feldberg hyrde vi skidor och snowboard och sedan bar det av utför. När vi avnjutit en god lunch på ett värdshus i backen började det SPÖREGNA. Men skam den som ger sig, vi körde på ett tag till. När vi kunde vrida ur vatten ur våra handskar och mössor DÅ GAV VI UPP och vände hemåt.

Men vi är ändå fruktansvärt nöjda med dagen. Otroligt härlig skidåkning, inga liftköer och det var bara att susa ner för backen. Dagens roligaste skratt fick nog jag (Pauline) när Tommy råkade sätta sig i lite lössnö. Det tog ett bra tag innan han kom upp och han såg ut som en elefant på hal is. Jag skrattar även nu när jag skriver. Det går inte att beskriva hur otroligt rolig han såg ut. Men det är bra att han bjussar på lite goa skratt!!!!!

Imorgon börjar allvaret. 15.00 ska Hanna vara på strålningsinstitutet (PSI) och sedan är vi igång.

La familia Lindström

Kommentarer
Postat av: Erica

Ni är tappra ni!!! Skönt att ni fick åka lite i alle fall!! Jag undrar hur Jacob var i backen??? Var han som en kanonkula???



Massor med kramar



Erica

2009-01-19 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0