19/2 Godisregn!!!

Nog hamnade vi mitt i karnevalen. Det var nog en av dom märkligaste sakerna vi sett.!!! Folk var vitklädda, klädda som fåglar och dom gick och slog på trätvättbaljor och så sjöng dom en massa konstiga saker nedanför fönstrena. Och i fönstren stod det folk som också var utklädda och kastade ut godis i mängder. Alla kastade sig på marken efter dessa godisbitar och det var verkligen en fight om vem som skulle få dessa godisar.   Mycket märkligt men det var roligt att ha varit med om detta!!!!

Vi har fått svar på Hannas prover och hennes värden är fortfarande dåliga. Så imorgon bitti åker vi till Kinder Hospital i Zürich för att fylla på lite trombozyter.

Ha en trevlig kväll  Pauline and the family

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej hej familjen,



Jag vill bara säga att jag tycker ni är fantastiska som kämpar och kämpar !!!



Tusen kramar från Sanna med familj.

Totte, Kvitt och Fanta hälsar!

2009-02-21 @ 16:18:11
Postat av: Anonym

Hej hej familjen,



Jag vill bara säga att jag tycker ni är fantastiska som kämpar och kämpar !!!



Tusen kramar från Sanna med familj.

Totte, Kvitt och Fanta hälsar!

2009-02-21 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0