15/2 Härligt väder!!!

Då har vi klarat av outleten. Allt gick mycket bra, men någon storshopping blev det inte:(

Jag har alltid sagt till mig själv att jag aldrig ska köra på autobahn, men det gjorde jag.... Det gick mycket fort och lite läskigt var det nog allt. Men vi kom fram och hem igen utan problem. Barnen var kanonduktiga.

Lite trasiga saker får man räkna med när vi bor så pass trångt.. En kraschad dator, våran kamera har gått sönder, det blev tappad i golvet igår kväll... Synd eftersom vi har velat fota resten av tiden vi är här!!!!!!!!

Idag skiner solen, men det är ganska kallt. Vi skall åka till något som heter Schauffhausen och titta på ett vattenfall..

Ha det bra denna underbara dag

//Pauline med resten av gänget. (Nu ska jag sätta mig i solen en stund)

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHA det är där solen är...vad härligt!!

Autobahn....ja det gäller väll att inte släppa gasen där va....

Har datan pajjat....visst kan man skypea???

Stor kram till er alla från oss alla....

Melinda frågade när ni kommer åter o när Hanna kommer till skolan igen...hennes klass ska ju faddra till sexåringarna sen. Hon glömde att Hanna har bytt skola, hon tänkte annars vara fadder till henne...söta....

2009-02-15 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0