1/2 Thermal Bad

Idag tog vi sovmorgon och vaknade vid 08.30. När vi skulle börja veckla ut våra tentaklar märte vi hur ont vi hade. Fy farao för träningsvärk. Det var i axlar, ben, vader, ja alla leder i stort sett. Men det är ändå en härlig känsla...

Så för att bota denna värk så begav vi oss till Zurzach i Schweiz och gick till ett Themal Bad. Det var helt underbart. Vi gick ner i en pool som var 34 grader varm. Poolen var väldigt liten inomhus men simmade man ut i friska luften blev den större och fortfarande lika varm. Det var bara huvuduet som blev lite kallt. När vi låg där i poolen och mös så började det snöa och det tyckte barnen var asballt!!!!!  Området vi var på var ganska stort och vi fick springa i badkläder mellan poolerna och det var jätte kallt -2 grader. Det är inte varje dag man gör det:)

Från en ren och hel familj i Waldshut

Kommentarer
Postat av: Annsan (fittis)

Halloj! våra kära vänner!!! äntligen har jag fått a...et ur vagnen för att skriva till er... men vi tänker mycket på er och freja o moa pratar mycket om er och att vi måste ses när ni kommer hem, man saknar inte kon förrän båset är tomt... skönt att höra att ni har det roligt och mysigt i allt elände,det är ni värda. jätte kramar till er från oss

2009-02-02 @ 14:43:45
Postat av: Camilla

Hejsan!!!

Vi skaffade sky igår...tekniskt sett har jag inte en aning om hur det funkar men Sanna sa att det är bra så då är jag på!!!

Kaninen är det nog ingen fara med som du säkert redan hört.....:)

Fortsätt nu att ha det såå mysigt som ni bara kan så ska jag försöka sätta mig in i sky fonen...

kramar!!

2009-02-02 @ 16:15:26
Postat av: Anonym

Hej igen!!!

sky heter det ju inte....menar skype...såg att ni redan visste KUL!!!

jaaaa teknikens under...kan ju inte komma ihåg vad allt heter.....

kramen

2009-02-02 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0