10/2 Halvtid, nu börjar andra halvlek

Nu har vi gjort 25 dagar i södra Europa, alla i familjen utom Tommy har en otrolig hemlängtan.( han vet att det väntar en massa jobb hemma, båtar som ska fixas, hus som ska renoveras.mm ) Nä jag har ingen brådska hem inte, allt är mycket billigare i Tyskland vad sägs om en helt ny X5'a för bara 525.000 :- eller ett par riktigt bra gräs fotbolls skor för 3 euro = 35 sek.

Nu ska jag ta med Filip på en jogging tur längs floden Rehn så jag vet inte vart Pauline får hämta upp oss, jag försöker nog springa till Schweiz.

Igår kväll var vi ute och åt på en mysig resturang för att fira Louise, det vart 3 pizzor och 3 lasagne + bärs och läsk till barnen. allt detta gick på 65 euro inkl driks så det kommer garanterat bli fler besök.

// Tommy

Kommentarer
Postat av: Helena & Mats

Grattis grattis grattis i efterskott stora tjejen....Hoppas du har haft en helt fantastisk födelsedag och att alla har firat dig riktigt ordentligt..Vad roligt att du fick fira den på restaurang..Hipp hipp hurra vi får fira din dag när vi är hemma från våra resor!!!



Massor av kramar på din dag!



Hanna krya på dig, och hälsa hela familjen stor kram från oss! kram kram kram



Helena & Mats

2009-02-10 @ 22:32:06
Postat av: Thomas

... bärs OCH läsk till barnen.

Härligt ;-)

2009-02-11 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0