Våran superhjältinna!!!!

Idag fick Hanna besök av mina jobbar kompisar Åsa och Malle som kom med massor av pyssel och en härlig bok från alla underbara arbetskollegor. Tack för allt.
När dem precis hade gått var det dags att åka upp för operation av infarten vid bröstet.
Det blev väldigt känslosamt... Hanna visade för första gången sedan vi lades in en fruktansvärd ilska, mycket riktat mot mig. Hon var så arg, stark ja rent ut sagt jävligt förbannad. Äntligen sa sköterskan, detta har vi väntat på...
Operationen tog ca 3 timmar, då har dom inte bara varit i bröstet utan också tagit ett nytt prov på tumören och tagit 3 st prover av vätskan vid ryggmärgen.
Uppvaket tog lång tid hon ville verkligen inte vakna, så jag hann gå ut en timme och gråta av bara helsicke..
När Hanna väl vaknade beställde hon 8 st chicky bits och en hamburgare, så vid 20.00 var det bara att åka iväg till MC och handla.
Nu har hon satt i sej alltihop och fått lite morfin för smärtan, dessa otroligt söta små blåa ögon har slutit sig för inatt.

När ska jag vakna ur denna jävliga mardröm, varför händer detta mig och min familj????

Kram på er
/Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0