Torsdag den 10/7

Nytt byte på sjukhuset, det är verkligen kontraster, igår var jag ute med dom andra barnen och åkte båt, mamman och Hanna stannade på sjukhuset och vi gjorde en dagstur till Grönskär ute på Gälnan, Filip som hoppilandkalle och Louise med ankarspelet, inga som helst problem att lägga till och göra loss, det märks att dom är upppföda med skärgården.

Det vart lunch och bad på sandstranden, någon timme senare så kom regnet och vi fick äta middag hemma istället, helt ok för alla ombord, som vanligt så somnade Jacob och Filip under hemfärden.

Idag så är Hanna och jag inlåsta på avdelningen pga när man tar cellgifter får man inte lämna avd. Bara 2 dygn kvar med första kuren medicin, sedan 1 dygn med enbart dropp sedan hemgång, jag lovar att Hanna längtar hem, nu kl 12 ligger hon apatisk och tittar på tecknat, det går inte att locka med något, jag ska försöka med lite grillat som jag tagit med hemifrån, vi nöter på och Palle skulle förbi försäkringskassan och lämna in våra vab papper, det ser ut som både Palle och jag blir borta från jobben 9-12 månader (denna tanke får mig att börja klättra på väggarna) bara hon blir frisk så får vi andra stå ut.

Skönt att toppa Hannas tumör med lite vattkoppor på Jacob sånt förenklar allt och piggar upp !!!!!!!!!
Efter hemfärden så har jag fått reda på att vi måste tillbaka för provtagningar den 17/7 och 28/7 sedan läggs vi in igen den 29/7 (för 5 dygns behandling).

/Tommy

/Tommy

Kommentarer
Postat av: Josef Alkelöw

Fick höra idag och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag tänker på er och hoppas över allt annat att allt kommer att bli bra till slut!



Var starka.



Kram Josef

2008-07-10 @ 15:20:46
Postat av: Martina de Freitas

Hej alla,



vilken fantastisk familj ni är, all lycka till er och snälla ge Hanna en extra kram från mig. Tänker på er mycket. Den fina dalahästen med pärlorna som Hanna står så fint här på jobbet och är med när vi fikar.



kram från Martina på mammas jobb

2008-07-11 @ 13:37:25
Postat av: Michael & Ellinor

Hejsan!

vi tänker på er hela tiden.En kram från oss och ta den från någon som står brevid dig nu,när vi sitter hemma.Men vi lovar att när vi träffas nästa gång så kommer den att kännas.Jag lovar!!!!

Vi åker troligtvis ut på sjön nästa helg och vem vet kanske ser vi en liten Hanna där ute någonstans.Midsommar gänget från Lillöörarna hälsar dom med.stora kramar från Ellinor & Micke

2008-07-17 @ 20:14:04
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0