Tankar från mamma där hemma!!

Tankarna bara far runt i huvudet.
Mår Hanna bra när jag inte är där??? Självklart gör hon det, Tommy är ju där!!! Jag vill både vara där och hemma med våra 3 andra änglar. Ni ska bara veta hur mycket jag älskar dem.

Idag tycker jag att det har varit en bra dag, har inte varit så ledsen utan sett ett ljus i allt mörker men nu kommer den där rädslan igen....

Är supertrött, men kan inte sova (ser ut som jag har 2 st ICA-påsar under ögonen)

Vi måste kämpa, kämpa, kämpa och ännu en gång kämpa. Vi klarar detta.

Alla vet ju att man tappar håret när man har Cancer, jag har förstått det, men det är ändå så svårt att fatta att Hannas änglalockar ska trilla av, det blir så definitivt att det är cancer då, jag tror fortfarande att det är en jävla mardröm. Snälla låt mig vakna någongång!!!!!!

Man får trösta sig med att barn tänker inte som oss vuxna, det är mer okomplicerat för dem. Tänk om vi kunde vara som barn, vad mycket lättare det skulle vara att få höra tråkiga och hemska besked då.

Pauline några mil ifrån Hanna och Tommy. Sov gott mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni finns i våra tankar dygnet runt!

Tusen kramar Sanna med familj

2008-07-04 @ 09:09:17
Postat av: Anonym

Hej Pauline och Tommy!



Jag känner att jag är hur långt som helst i från er. Skulle så gärna vilja vara hemma i Åkersberga och hjälpa till med Filip, Louise och Jacob. Och försöka stötta er. Tyvärr har vi ingen bil kvar, så vi kan inte åka nu när Fredrik äntligen har semester. Men så fort vi har köpt en bil kommer vi. Jag saknar er så mycket, tänker på er varje dag. Jag kan nog inte förstå vad ni går igenom nu, men jag ska försöka hjälpa er så mycket som jag bara kan!



Filip och Louise kanske kan komma ner hit till oss några dagar. Gå på Liseberg och åka och bada. Ni kan ju tänka på det.





Massor med bamse kramar



Erica

2008-07-04 @ 10:26:55
Postat av: Minna

Hej Hanna jag längtar efter dig. Hoppas att du blir frisk snart och att bollen tas bort så vi kan leka och ha roligt.

Jätte många kramar från din kompis minna.

Mamma hjälpte mig att skriva till dig för jag ville så gärna säga att jag hoppas att du bli frisk.

2008-07-04 @ 12:28:52
Postat av: Caroline

Har precis träffat Martina & Lisa som berättade om Hannas sjukdom. Hanna verkar få det bästa vården man kan få - hon verkar också vara en riktig liten kämpe! Jag hoppas ni 2 får all hjälp ni kan få i denna jobbiga srund.

Många stora kramar

Caro

2008-07-04 @ 12:31:00
Postat av: Camilla

Hej!!

Tänker på er mest hela tiden!

Barnen hälsar stora kramar till Hanna!!

Sköt om er alla!!

Ni vet var vi finns om det skulle behövas!!!

Ta hand om er!!

Kramizar Camilla

2008-07-04 @ 18:00:53
Postat av: Susanne

Hej Hanna!

Jag känner dig inte så väl men tänker mycket på dig och hoppas att du kämpar och vinner över den dumma bollen. Det känns som du har mycket kämparvilja och mycket roligt som väntar på dig - det här kommer du att fixa;)

Pauline, jag hörde av Anna på jobbet att detta var dagens sanning och jag känner så starkt för hela er familj så jag ville skicka en stor varm, kram till er alla.

Hälsningar Susanne Lindström

2008-07-04 @ 21:20:07
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0