Tack till alla vänner och familj

Det värmer att få ta del av er vilja att få hjälpa till, och det är det svåraste att släppa kollen på allt och be om hjälpen
Just nu så står Brita och Rebecca för mamma och pappa delen hemma (svårt att ersätta mig ??? vem skämtar :), hämta, lämna handla, all roddning som ligger bakom en stor familj, ett stort tack till ett fantastiskt jobb även Kalle och Martin får ta en stor börda med sina familjer.

Vi håller inget hemligt för våra barn dom vet lika mycket eller lite om sjukdomen som vi så det är bara att vara som vanligt, men frågor om sjukdomen bör en vuxen få ta då det är svårt att veta hur barnen mår och hur mycket dom klarar.

Om ni vill hjälpa till så är det Filip, Louise och Jacob som behöver "passning" mitt önskemål är då att man försöker tänka 3 eller ringer Brita och planerar något, hon kommer och är vår sambandscentral just nu då vi vill och måste lägga mycket tid hos Hanna, så fort vi får en diagnos om vilken typ och art som finns i Hanna så kommer vårt nya liv också sakta men säkert att ta form.

Om ni vill skriva av er till oss men inte vill ha det offentligt så måste vi publicera inläggen, därför kan det ta ett par timmar innan vi hinner uppdatera bloggen.

//Tommy med 10 timmar hemma (jag hatar verkligen sjukhus, men dom fyller sin funktion)

Kommentarer
Postat av: Erica o Amanda

Hej min lilla plutt!

Jag har hört att du ska flytta till den andra avdelningen idag. Det blir ju spännande. Det kanske finns andra barn där som du kan leka med.



Vet du vad Amanda kan göra.... hon kan sitta själv en liten stund. Vet du vad hon kan göra mer... hon kan stå själv mot tv-bänken. Visst är hon duktig. Hon får visa dig sen när vi kommer och hälsar på dig.



Massvis med kramar och pussar



Erica o Amanda

2008-07-03 @ 10:38:57
Postat av: Louise

Hej Hanna! Vi va på zoo affären i går vi köpte ett kopel till Fanta,MEN vi fick inte på Fanta koplet,SÅ då tästade jag om Chalie kunde ha det.Men han vill inte gå,och sen drar han sönder det där det går att ta sönder det. Klia på dej Hanna JAG ÄLSKAR DEJ HANNA

2008-07-03 @ 18:48:44
Postat av: Louise

JAG TÄNKER PÅ DEJ HANNA HANNA HANNA HANNA HANNA HANNA!!!!!!!!!!

2008-07-03 @ 18:50:46
Postat av: Filip

Hej,Hanna!

vi längtar jätte mycket efter dig här hemma!...!







Hörde att du fick komma till den nya avdelningen Q84 idag...:)

hoppas att du får massvis med vänner där!



Vi tänker på dig HELA TIDEN Hanna!

Du är älskad av alla så du VET!!



Hälsningar Filip din bror :)

2008-07-03 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0