Onsdagen den 9/7

Imorse när jag skulle skifta med Tommy på sjukhuset fick barnen följa med för att träffa syrran. Men glädjen blev kort, jag upptäckte några röda prickar på Jacob. Jajamänsan visst har han fått vattkoppor också, så det är besöksförbud för hans del på sjukhuset.
Hanna har inte velat äta någon mat på hela dagen, men det är bara att vänja sig. Hon har sin droppställning så näring får hon. Humöret går upp och ner. Hon har spelat Memory med några sköterskor och slagit dem med bravur.
På kvällningen fick vi besök av Annsofie, Pär, Freja och Moa hon slog även dem i memory.
Hanna orkade bara i en timme sedan var hon trött.
Det känns så konstigt, för bara 2 veckor sedan var hon outtröttlig och nu orkar hon knappt en timme.
Nu har hon slagit igen sina blå ögon och jag hör härliga snarkningar.

Sov gott /Pauline

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Hanna!! Jag visste inte att du var så duktig på memory! Vi får se om du kan slå mig sen när vi kommer. Det kan du säkert, men Fredrik blir en svår nöt. Han har ett bra minne. Amanda kan ju inte spela än, hon kommer nog bara att försöka äta upp bitarna.



Jag längtar så mycket efter att få träffa dig!!!

Förresten, jag kom inte ihåg om jag har tackat för den fina teckningen vi fick av dig. Den hänger på kylskåpet. Den är jättefin!!



Massor med bamsekramar



Erica

2008-07-10 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0