Onsdag 23/7

Jag Tommy fick en skön nattsömn och Pauline fick ta toa besöken och syrrorna som kommer in och kollar hur Hanna mår och matar in en massa grejjor som jag aldrig kommer ihåg namnen på, tack för det Pauline!!!

Vaknade med kaffe på sängen underbart Hanna strålande glad och feberfri, febern återkom igen med sin topp på över 40 grader vid 10-tiden, Innan lunch så har vi hunnit med en ny lung röntgen en rutin åtgärd vid denna typen av komplikation.
Alvedon och cortison gör undeverk dom senaste 7 timmarna har det varit den gamla Hanna med bus och fnitter, även stoppat i sig banan och smörgåsar nu börjar vi se ljuset i tunneln för aptit är ett bra tecken på tillfrisknande.

Pauline har vänt hem för att sova med Jacob och kommer tillbaka imorgon bitti, Hanna och jag får själva stå ut med allt som händer på rum 26 Q 84

En liten uppdatering Hanna beställde makaroner och 5 köttbullar till middag, nästan allt gick ner, bra jobbat
 
/
Hanna & Tommy


Kommentarer
Postat av: åsa bergquist

Hej Hanna och Tommy/Pauline

Vad skönt att höra att Hanna har matlust igen. Du måste äta mycket Hanna, det är bra. Här ute på Lisön är det bra. Fredrik har en kompis med sig ut och sovar mest hela tiden, men Uffe och jag är ute med båten och solar och faktiskt badar, har varit lite som en tepåse, det är ju inte jätte varmt i vattnet. Det är jätte tufft att vara sjuk i sommarvärmen, men du är en tuff tjej och klarar detta, kommer att hälsa på dig i augusti (om du är på karolinska då). Hälsa mamma och pappa så mycket från mig. kram åsa (du vet mAMMAS KOMPIS PÅ JOBBET)

2008-07-23 @ 21:39:10
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0