Nya prognoser om än svaga

Tyvärr så kom Åke läkare på avdelning 84 med besked som vi hade hoppats slippa få, dom första proverna på biopsin tyder på en elakartad tumör, så under morgondagen 2/7 på eftermidagen kommer Hanna att få en ny infart opererad under huden på övrebröstkorgen mot nyckelbenet för att enkelt och säkert kunna ge medicin så nära hjärtat som möjligt.

Under morgondagen kommer vi förmodligen att närmare få reda på vilken typ av elak boll som finns i magen, men detta kan ta upp till 2 veckor att få reda på exakt vilken liten skit vi har att göra med.

Efter att ha fått talat med 3 olika läkare på avd. 84 så har jag skaffat mig en uppfattning om att vi har en lång väg att gå men att vi har väldigt bra förutsättningar att få till ett lyckligt slut.

Tommy en Isolerad och vilsen pappa på Avd Q80 

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Hanna!!



Jag tänker på dig hela tiden. Undrar hur du har det på sjukhuset. Jag har hört hur duktig du är!!

Jag saknar dig! Snart när du mår bättre kommer jag, Amanda och Fredrik och hälsar på dig om du vill.



Amanda har börjat att äta en massa mat. Hon älskar att sitta och kladda med hela munnen full med mat, och så stoppar hon in händerna och geggar runt.



Jag ville bara skriva en liten snutt till dig!

Lycka till i morgon.



fgjchg zszsz oj det där skrev Amanda till dig.



Massor med kramar och pussar



Erica

2008-07-01 @ 21:11:20
Postat av: rebecca

Hej hanna!!!!!



tittade just på bilden när du äter pizza,ser riktigt gott ut:)



Hoppas allt går bra imorrn!



Massor med pussar o kramar till hanna buuuuuuuuus



rebeeca

2008-07-01 @ 22:57:37
Postat av: Martin

Hej Hej sjukhuset,



har hört att Hanna är världens duktigaste tjej men det visste vi redan, hos oss har Matilda för 30 sekunder sen lärt sig krypa på riktigt så nu måste jag rusa efter henne innan hon äter upp mina skor



vi syns snart, godnatt



/Martin

2008-07-01 @ 23:05:09
Postat av: Fredrik

Hej Hanna och hej Tommy, Pauline, Filip, Louise och Jacob.



Hälsning till Hanna: Jag tänker på dig när jag går omkring här nere i Göteborg. Hoppas att du har det så bra det bara går. Jag har hört hur himla duktig du är och har varit under dessa dagar. Ser fram emot att få komma och hälsa på dig. 100000000 Kramar från din vän Fredrik.



Till Tommy, Pauline, Filip, Louise och Jacob: Jag känner verkligen med er. Vilken chock. Får gråten i halsen varje gång jag tänker på lilla Hanna. Kan förmodligen inte ens föreställa mig hur ni känner. Där emot vet jag hur det är att älska sin dotter och vet att man gör vad som helst för henne. Vill att ni skall veta att om det finns någonting som jag kan göra för att hjälpa eller underlätta för er så ställer jag upp efter bästa förmåga.



Jag tänker på er. 100000 kramar Fredrik

2008-07-01 @ 23:22:32
Postat av: alla vi svensson med hunden babsan

Hej Hanna, o alla andra!!!

Vi här på Murkelvägen har hört hur duktig Hanna är och hur alla andra är bra på att kämpa på för hennes skull!!

Vi tänker massor på er alla och

-Hanna! Du är en riktig kämpe tjej du!!!

Babsan skickar en STOR slickepuss till dig!!!

Kram till er alla från gamla goa grannarna Svenssons

2008-07-02 @ 01:34:22
Postat av: Åsa Bergquist

Hej alla!

Här på mammas jobb är vi alla ledssna för att du Hanna har blivit inlagd på sjukhus och har fått en boll i magen. Vi alla här hoppas att du får en så bra behandling att du blir frisk som nötkärna och bollen åker ut som en blixt. Ni måste vara starka och kämpa på. Jag tänker på er och försöker få bort ångesten i magen, kramar åsa

2008-07-02 @ 09:34:30
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Martina på mammas jobb

Hej Hanna,



jag tänker massor på dig och jag läser det som mamma och pappa skriver och hör ju hur duktig du är. Hoppas att dina vattkoppor snart försvinner så du får springa runt lite mer än nu. Jag längtar tills vi ses igen så vi kan ta några av de där pepparkakorna som du vet vi har här, de är supergoda att doppa i lite god saft!



Massor av kramisar från Martina på mammas jobb.

2008-07-02 @ 09:36:01
Postat av: Åsa och Malle samt alla andra av mammas kollegor

Hej på er alla i fam. Lindström!

Här kommer det massor av pussar och kramar från mammas arbetskompisar. Vi har blivit värsta Hanna-hejaklacken här. Idag ska vi se till att ni får lite kul grejer att sysselsätta er med när ni är på sjukhuset. Vi budar detta till er då ni säkert har fullt upp med annat än att ta emot besök just nu. Vi kommer jätte gärna och hälsar på när ni vill och orkar.



Från LF-anterna (LF-tanterna)

2008-07-02 @ 09:44:50
Postat av: moster rebecca

Hej starkA TJEJ!



Hörde av pappa tommy att du varit duktig idag! o att du ätit många chicken bites:)

Jag har varit uppe o hälsat lite på charlie idag oxå, han saknar dig massor!!!



Kram så länge

2008-07-02 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0