Måndag 28/7

På lördagen fick vi sköna besked, Hanna mår så pass bra att vi får sova hemma och behöver bara komma in till sjukhuset och ta medecin 1 gång per dag, vi har eller rättare sagt Hanna har fått sjukresekort och får åka taxi nästa gratis från och till vårt andra hem :) detta fungerar så himla bra så jag vet inte vad man skall säga, jag har aldrig varit ett stort fan av staten men idag är jag glad att vi bor i Sverige.

Med denna permis har förvaltat med att ta med Brita, Erika, och Amanda på en dagstur till Hallonstenarna (finns inte ord att beskriva hur bra vi hade det, tråkigt för er som inte va med denna gång)
Badat vid vårt fina havsbad i skärgårdsstad, samt bokat tid för peruk montering (kan man skriva så?)
8,30 öppnar dom imorgon tisdag och då kommer Hanna och Pauline att hänga på låset för att få lite nytt hår, klippning och dyl.

Direkt efter detta så en ny taxi till Q84 och starta en ny kur med cellgifter, så imorgon kväll tror jag tjejorna somnar gott.
Vi har bestämt att vi kör dubbeldygn på sjukhuset så vi får se hur vi orkar med detta, med 2 dygn och "bara" 3 barn så skall vi testa att sova över i båten utan Hanna och Mamma, vi siktar på Paradiset vid Finnhamn (inte min typ av naturhamn med vad gör man inte för barnen, radhusområde i skärgården) vi förväntar oss en massa sol och bad iallafall.

Hanna startar nu sin andra kur och kommer att ligga inne på Q84 till lördag eftermiddag, hon får ta emot HUR mycket besök som helst när ni vill och vilka tider som helst, gärna när vi är vakna 09,30 - 22,30 + kisspaus varannan timme å¨natten.


//Tommy och Pauline
Tommy

 


Kommentarer
Postat av: Camilla, Johan, barnen,

Hej!

Kul att höra att ni haft det bra!!

Vi kommer gärna o hälsar på!

Ringer imorgon!

kram till er alla

Camilla m familj

2008-07-28 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0