Lördag 19 juli

Igår fick Hanna dagspermis på några timmar, så Tommy och jag löste av varandra hemma. Hanna och jag åkte in till Q80 vid 18-tiden och hade det helt ok. Vi spelade säkert memory  5 gånger. Höjdpunkten var när moster Erica, med sambo Fredrik och dotter Amanda kom och hälsade på. Hanna log som bara den.

Natten var relativt lugn, jag fick massera mage en hel del, eftersom hon ofta har ont i magen.

En läkare som heter Niklas var inne på förmiddagen och berättade lite om alla prover och Hanna har nästan inga vita blodkroppar som är mätbara, därför måste vi tyvärr ligga kvar, förhoppningsvis får vi åka hem imorgon och sedan komma in varje dag för en antibiotika kur.

Vi fick i allafall lite permission över dagen så jag och Hanna åkte till Solna Centrum och shoppade en ny bikini till henne.

Nu väntar jag på att Tommy kommer och tar över nattpasset. Hanna sover en liten eftermiddagslur.

Det blir bara jag och Jacob hemma ikväll. Filip och Louise har följt med morfar till Husarö i några dagar.

/Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0