27 december

Hanna mår fortfarande bra. Imorgon kommer SABH hit och tar prover på Hanna inför kurstarten på måndag. Och vet ni vad, vi får fira nyår på Q84. Jippi!!!! Vi tar all skit på en gång.

Jag börjar må lite bättre, har i stort sett sovit sedan julaftonskväll, var på KS på juldagen och det var ingen halsböld utan en rejäl infektion, fick lite dropp och mer medicin. Nu käkar jag starka mediciner och antibiotika och luktar soptunna ur munnen, munsår börjar jag också få. Det är tur att jag har min prins här hemma:)

Ja, detta som jag har haft och har önskar jag ingen, kan ni tänka er Pauline tyst i flera dagar....... Har inte pratar i telefon ens.... Ja det var denna jul för oss, vi tänker även sudda ut nyår så gott det går och nya tag blir det 2009.

Må så gott allihopa

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Åsa Lundh

Hej familjen! Ville bara önska gott nytt år för år 2009 kommer att bli Ert år. Ett tips till nyår är att Ni tar med Er god mat och finkläder och sätter Er i föräldrarummet på q84 och tittar på alla raketer, man ser hela stan därifrån. Så gjorde vi när vi tillbringade nyår där. Kram från fam Lundh

2008-12-28 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0