Måndag 11/8

Idag när SABH kom och skulle ge Hanna medicin var det stopp i porta carten. Vi fick ta en sjuktransport (taxi) till Astrid Lindgren och där fixade dom till det hela. Där tog dom även dagens blodprover och det visade sig att Hanna behövde trombosyter. På mottagningen hade dom dock ingen plats så vi fick gå till SABH:s kontor för att få detta. Det tar ca 20 minuter och under den tiden hade Hanna lyckats fixa till sig en nalle och en massa örhängen man kan klistra på sina öron.
Magnetröntgen som vi skulle göra imorgon är tyvärr flyttad till på onsdag så alla kära vänner och kollegor HÅLL  HÅRT I ERA TUMMAR att det har gått åt rätt håll.

Pauline och Tommy

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Hanna och resten av familjen!

Skönt att höra att ni får vara hemma och rå om varandra lite mer.

Vi håller alla våra tummar och tår inför magnetröntgen på onsdag!!!

Kramar till er allihopa från Sanna och hela familjen (det blir många tummar och tår som hålls här hemma).

2008-08-11 @ 21:25:13
Postat av: Helena & Mats

Hejs våra vänner,



Vi följer eran kämpar glöd tillsammans med er varje dag! Tankarna går allt som oftast till ER.

Ja, om ni bara viste hur många tummar vi håller för er på onsdag. Hela mammas senaste extra jobb och alla nära och kära runt omkring oss. Vi önskar att vi ses någon dag, men jag, Helena har varit lite hängig med feber och ont i halsen. Men så fort jag blir bra så får vi ta och träffas!! Vi längtar efter ER alla!



Massa Kramisar

Helena & Mats

2008-08-11 @ 21:36:13
Postat av: Lena Stadigs

Hej på er!

Vi håller alla tummar som går för att det går bra imorgon!! Vi kommer gärna och hälsar på någon dag - Elsa vill jättegärna träffa dig Hanna. Vi tänker på er alla!



Kramar från fam Stadigs

2008-08-12 @ 08:20:13
Postat av: Camilla, Johan, barnen, Babsan

Hej!!

Vi håller tummarna så hårt vi kan!!

Tänker på er!

kramar till er alla!!

Svenssons

2008-08-12 @ 08:44:16
Postat av: Lundströms

Det blir 8 tummar i Nässjö.



Kramar

fam Lundström

2008-08-12 @ 10:29:05
Postat av: Thomas Hägglund

Fick idag höra om det som drabbat er. Jag håller alla tummar , fingrar och allt jag kan idag. Jag tänker på er.



Thomas Hägglund

fd arbetskollega med Tommy

2008-08-13 @ 10:54:28
Postat av: Minna & fam Svensson

Hej Hanna,



Jag kan inte skriva själv till dig men jag får hjälp. Jag vill bara säga att jag tänker på dig.

Alla i min familj håller oxå sina tummar för dig!

Snart kanske vi kan leka någon dag. Mamma, pappa och Nellie hälsar.



Kram Minna

2008-08-13 @ 15:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0