080809

Nu har vi sett Svensk sjukvård från dom bästa sidorna, Vi har fått till SABH (sjukhusvård i hemmet) en sjuksyster kommer hem till oss och ger medicin en gång om dagen mellan 11-14, så vi fick bara ett dygn på Huddinge sjukhus vilket vi är väldigt tacksamma för.
Hanna är på väldigt gott humör och bråkar ständigt med sin lillebror!!!!! Tur att hon har sitt härliga temperament kvar!!!!

Snart är hela familjen samlad igen. Tommy och Louise har åkt och hämtat Filip som har varit på fotbollsläger. Jag väntar på att sjuksyrran ska komma och ge Hanna medicin.


Pauline och Tommy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att höra att ni är hemma och att Hanna orkar bråka så att livet känns som vanligt. Njut av att alla kan vara hemma.

Många kramar från fam Rings

2008-08-09 @ 18:23:35
Postat av: Carina Bodesand

Hej Hanna och Pauline (och resten av familjen såklart) Hanna -nu är det dags för ännu en jobbarkompis från mammas jobb att höra av sig...det finns en hel hög med "tanter" som jobbar på kontor...:)

Pauline, jag har haft en lång sommarsemester och har nu kommit tillbaka till kontoret och har tagit del av er blogg och det är bara så overkligt att läsa om er tuffa match! Sitter här och gråter och skrattar om vartannat! Som så många andra vill jag höra av mig och säga att ni finns i mina tankar och böner. Önskar så att man kunde ta bort alla gråa moln på er himmel... Skönt dock att höra att ni nu fått testa på hemsjukvård, (vilket fantastiskt koncept!) måste vara toppen att få chilla hemma med hela familjen och bråka av sig lite när det behövs.

Vi hörs mer en annan dag, kramar från Carina B

2008-08-11 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0