9 månader!



Igår var det 9 månader sen du somnade in! Jag saknar dig så fruktansvärt mycket.. Jag vill bara berätta att din älskade vovve Meja har fått valpar. Det föddes 5 stycken men det är bara en liten tik kvar då dem andra blev sjuka.
Totte din älskade kanin har blivit pappa till 4 stycken kaninungar..

Vi kommer inomkort att få en till liten hund här i huset. Louise fick det i present av oss när hon fyllde år. Vi tror att det ska hjälpa henne med sin saknad och sorg efter dig. Jag vet att du glädjs med henne vart du än befinner dig!!!

Just nu passar vi en liten hundvalp som heter Linus. Tro det eller ej men pappa tycker verkligen om den hunden, han gosar och busar med honom som bara den. Du skulle skratta gott åt pappa när du såg honom busa med Linus.

Jacob ska ta med ett foto av dig till dagis på måndag och visa sina kompisar vem du var. Han pratar ofta om hur mycket ni busade och hur glad du var hela tiden. Han har äntligen börjat prata om dig där och han saknar dig väldigt mycket

Filip ska snart ta moppekörkort. Han börjar bli en stor kille. Jag kommer ihåg hur ni pratade om att du skulle få skjuts av honom till skolan. Vem vet, du kanske sitter bakom honom ändå som en söt liten ängel!!!

Hanna, min älskling det är så tomt utan dig! Livet är så orättvist.

Mamma

Kommentarer
Postat av: Moster Erica

Saknaden av dig är så fruktansvärt stor att den inte går att beskriva!!! Amanda pratar mycket om dig. Varje gång vi gungar så ska hon gunga så högt att hon kommer upp till dig. Hon brukar även sitta vid fönstret i sitt rum och titta ut och se om hon kan se dig. Varje gång det luktar äckligt utomhus brukar hon säga; det är nog Hanna som har pruttat nu!! Jag saknar alla dina påhitt och kommentarer, ditt glada humör och dina skratt!

Jag tänker på dig varje dag fina lilla ängel

2011-03-19 @ 20:46:21
Postat av: Moster Rebecka

Du finns alltid i våra hjärtan älskade lilla hanna bus!!

2011-03-20 @ 19:59:05
Postat av: Moster Rebecka

Du finns alltid i våra hjärtan älskade lilla hanna bus!

2011-03-20 @ 20:04:04
Postat av: Cecilia

KRAM KRAAAM

2011-03-29 @ 16:12:38
Postat av: Annelie T.

Sänder dig Hanna och din familj samt ALLA era fina djur massor av kramar!

2011-03-31 @ 11:17:51
Postat av: Fam Stadigs

Bamsekramar från Elsa och fam Stadigs

2011-04-01 @ 14:20:42
Postat av: Johan Svensson

Tänker på er!!! många kramar till hela familjen

2011-04-30 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0