Julen är slut!



Hanna, då har vi klarat av denna jul också! Vi var hos mormor och morfar med alla dina mostrar och morbröder och dina kusiner.

Dina kusiner Adam och Douglas hade slagit in ett paket som vi skulle öppna och tänka på dig när vi öppnade det. Det var en pruttkudde, du vet en sådan som du älskade att lägga under allas rumpor. Vi skrattade gott när alla i släkten släppte en "brakare"

Fast du inte är hos oss med din närvaro ska du veta att du ändå är med oss. Vi tänker oerhört mycket på dig och saknaden är enorm.

Igår hade vi kalas här hemma för Sofia, hon har fyllt 2 år. Det var fullrulle ska du veta. Benjamin satt vid köksbordet och tittade på ett foto av dig när du var liten och han sade. Titta mamma det är Jacob som bebis! Nä, sade jag till Benjamin det är Hanna. Jaha sade han och tittade upp mot dig i himmelen.

Älskar dig gullunge

2011-12-11



Jag älskar dig Hanna!!!!!

Jag kan ibland bara stanna upp och bli chockad. Shit detta har hänt oss, du har lämnat oss.......

Jag kan inte förstå att jag orkar leva vidare utan dig men jag gör det. Jag skrattar till och med och tycker att livet är ganska ok.

Idag var jag och pappa och träffade tomten, det saknas någon att köpa julklappar till. Jag tittar på saker som jag vet att du velat ha, men vem ska jag köpa dem till??????

I fredags var jag och Louise på Idol finalen med Matilda och Bodil. Det var kanon häftigt ska du veta. Lite läskigt var det eftersom vi satt långt upp och jag tänkte att om du varit med hade du nästan hängt över räcket!

Du finns i mina tankar hela tiden, så fort jag ser en flicka med lockigt hår hoppas jag att det är du och att detta bara är en mardröm.. men så är det inte!!

Jag saknar dig Hanna och jag vet att många gör det. Du spridde sådan glädje omkring dig fast du var så liten, varför har detta hänt oss............

Idag har jag bakat mormors pepparkakor, dem som du älskade. Jag hade ingen lust, jag har ingen julkänsla, utan jag vill bara att det ska vara vardag så jag kan leva någorlunda normalt. Men bakat har jag gjort eftersom dina syskon även älskar dessa pepparkakor..

Vi var även vid din grav idag, ditt namn finns på stenen nedanför farmors namn. Det är så overkligt ska du veta, tänk dig att se sitt barns namn på en sten på en gravplats. Det senariot ska inte finnas...............

Än en gång, kan inte skrivas för många gånger JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!

RSS 2.0