Svininfluensa!!

Jag, Tommy, Filip och Jacob har svininfluensa.. Febern ligger nästan stadigt på 39,5, visst går den ner lite med alvedon men den rusar upp alldeles för för fort. Vi hostar till förbannelse.. Tommy har idag varit hos läkaren med Jacob, det är Jacobs tredje vecka han är sjuk och vi blir lite oroliga..

Innan detta svin tog över vårat hem har det varit ganska ok. Nyår firade vi hos goda vänner i Nässjö och det var väldigt trevligt.

Jag skulle ha börjat jobba 75% i måndags men det får vänta tills influensan gett med sig, vem vet hur lång tid det tar.

Louise är en klippa just nu, vi behövde handla mat igår, istort sett allt var slut. Så jag körde henne till affären och satt kvar och väntade i bilen medans hon gjorde allt inköp. Hon tar även hand om hundarna och lagar mat, nu är det i stort sett bara hon som äter så det behövs inget stor kok precis.

Dags att sova igen, jag gör inget annat tycker jag...

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Ush & fy... låter inte roligt :(!

Krya på Er i massor!

Kraaaam från oss!

2011-01-18 @ 20:10:54
Postat av: Camilla Norman

Men fyyy krya på er!!!!

Louise är en toppen tjej o ni är ju en toppen familj =)) Kasta ut svinet nu o bli frisk... Vi skulle ju ses ju!!!

kramar, sånna dära kryapåer kramar

2011-01-18 @ 23:29:08
Postat av: mia

krya på er!hej jag råkade hamna på den här bloggen av en slump.åh kan inte fatta vad ni går igenom.fint att ha en blogg då lever hanna vidare.har gråtit som den när jag läser om eran fina flicka.jag gick in o kramde mina barn extra ikväll.man vet ju aldrig vad som händer i livet och man ska uppskatta sina nära och kära.tack för att ni påminnde mig om detta.styrkekramar mia

2011-01-19 @ 00:57:59
Postat av: Annelie

Låter inget vidare. Kry på er !!!!

Kram

2011-01-19 @ 08:53:39
Postat av: Fam Stadigs

Usch, stackare! Vilken klippa Louise är. Krya på er - ut med svinet och in med nytt friskt! Kramar fr fam Stadigs

2011-01-19 @ 09:40:02
Postat av: Cilia

Åhhhnej stackare fy. Jag gillar svin, men inte den här varianten.

Krya på er!



(säger inget till Jesper han e inte vaccinerad :-))



KRAM

2011-01-19 @ 12:06:27
Postat av: Kristine

Krya på er



Kram fr Kristine

2011-01-20 @ 15:17:52
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Eva Stridh

Krya på er! När du blir bättre så längtar jag att få träffa dig och Åsa! KRAMAR Eva

2011-01-21 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0