Lördag 29 januari!

Nu har jag koll på datumet igen!! Skönt!!

Febern är borta så den nya medicinen verkar fungera, men när ska jag må bättre??? Hur lång tid tar det??
Jag hostar och spottar som bara den, det här är för djävligt.. jag orkar ingenting.

Allt jag försöker äta luktar och smakar skit så jag får tvinga i mig lite bara för att få näring. Tommy var igår hos en kompis och hämtade massor av sörja som tydligen skulle vara bra. En massa vitaminer.. Men fy f...n vad det smakade och det äter folk frivilligt som måltidsersättning!!!!!!

Det är bara att kämpa på, snart borde väl orken komma tillbaka..

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Karin Ågren

Räkna med en månads konvalecent tid innar orken är åter.

2011-01-29 @ 17:38:43
Postat av: Cilia

Stackare krya på dig.

Bra att du får i dig så mycket "mat" som det bara går.

Heja heja!

2011-01-31 @ 10:32:48
Postat av: Alexandra Frykholm

Kämpa på vännen! Vi saknar dig här på jobbet :-)

2011-01-31 @ 12:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0