Felbedömning!

Vi har nu fått svar på influensaprovet. Det var inte svininfluensa!!!

Igår åkte Tommy till läkaren och vidare för lungröntgen, lunginflammation, så han har nu fått antibiotika och mår bättre.

Igår kväll åkte jag ner till jouren, det blev för mycket, 40 graders feber och pyton mådde jag. Det visade sig att jag också har lunginflammation. Så vi får hoppas att febern nu sakta ger med sig, än har jag inte sett några symptom på det!

Idag åkte vi iväg med killarna till läkaren. Jacob börjar bli väldigt medtagen av febern och jag är superorolig! Läkaren tog alla möjliga prover med hittar ingenting, deras CRP är något förhöjt. Men hör och häpna, hon tyckte att dem hade gott för länge med detta så hon skrev ut antibiotika åt dem också och hoppas att det hjälper! Prisa henne!!!!

Louise mår bra fortfarande!!

En dag i sjukstugan hos oss!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh era stackare, nu får vi verkligen hoppas att pencillinet hjälper snabbt!

Tusen kramar till er från oss!

2011-01-21 @ 19:37:24
Postat av: Anonym

Massor av krya-påisar från oss på Söder //Malle

2011-01-21 @ 20:31:12
Postat av: Åsa Storme

2011-01-21 @ 21:17:46
Postat av: Åsa Storme

Krya pä er! Från oss nere i småland



2011-01-21 @ 21:21:20
Postat av: Anonym

2011-01-21 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0