26 januari!

Idag har Tommy åkt till jobbet för att försöka jobba. Han mår mycket bättre, har inte haft feber på några dagar..

Jacob får börja på dagis ett par timmar, det var ett tag sen han var där, så jag hämtar honom vid 13-tiden.

Filip hostar fortfarande och febern går upp och ner. Jag har fortfarande min feber på stadiga 39.5, ibland är det längre mellan febertopparna och det är skönt. Allmäntillståndet är skit, jag orkar ingenting och det bara snurrar i huvudet och svetten lackar och jag inte fryser. Så nog är jag än fräsching alltid.

Jag var hos läkaren igår igen pga min feber, men jag ska fortsätta ta dubbelstyrka av min medicin och vänta ut.....Jag blev helt sjukskriven i 2 veckor.

Louise hostar lite grand men annars mår hon bra!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men era stackare, nu får det väl vara nog! Hoppas att det vänder nu. Kram Malle

2011-01-26 @ 21:37:45
Postat av: Sylvia

Krya på dig Pauline, vi saknar dig.

Kram Sylvia

2011-01-27 @ 08:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0