Måndag 27/10

Nu ligger vi inne för kur igen. Hanna har inte mått så bra ikväll, hon har kräkts och har nu fått en annan medicin för det.

Storasyster Louise gör oss sällskap på sjukhuset och håller humöret uppe på Hanna. Vi har även haft besök av min jobbarkompis Åsa. Hanna längtade hela dagen efter Åsa, men började tyvärr må dåligt nästan precis när Åsa kom....

Jag och Tommy har suttit på strålkonferens med läkarna idag och vi ska nu ha två stycken kurer och sedan gör vi en till magnetröntgen och utifrån vad den visar vet vi mer hur vi ska gå vidare.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Moster Erica

Hej hej

Vad mysigt att Louise sover över. Hoppas att du mår bättre snart Hanna, och inte mår så illa.

Nu i vecka ska jag och Amanda gå på bebisrytmik. Amanda tycker att det är jättekul, hon hoppar upp och ner hela tiden när det spelas musik.



Nu var det länge sedan vi träffades. Jag saknar er otroligt mycket. Men vem vet, vi kanske ses snart.



Sov så gott



MASSIVS MED KRAMAR OCH PUSSAR



Erica

2008-10-27 @ 22:42:51
Postat av: Ki Hummelgren

Vill bara skicka lite varma hälsningar i höstmörkret. Har precis fått kännedom om ert och framförallt Hannas öde. Vi håller tummarna för er. Kramar från Ki, Linn, Hugo och Stefan.

2008-10-28 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0